Sheffield week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van BeauTijnagel - WaarBenJij.nu Sheffield week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van BeauTijnagel - WaarBenJij.nu

Sheffield week 1

Door: Beau Tijnagel

Blijf op de hoogte en volg

29 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Week 1:

De eerste week van Engeland moesten we eerst vanuit Keulen naar Manchester vliegen. Toen we in Manchester waren pakte we de trein naar Sheffield.

De eerste week vond ik zelf de leukste week. Ik had er nog echt zin in toen. Kenismaking met je gastgezin. Les gegeven door eigen studenten. Hebben een kijkje genomen op Chesterfield.

Zelf weet ik nu al niet eens meer wat we precies hebben gedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 November 2017

Sheffield Eigen activiteiten

29 November 2017

Sheffield week 2

29 November 2017

Sheffield week 1

09 Oktober 2017

Sheffield

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 1823

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: